susanajosefine.blogg.se

UNDERBAR HELG IGEN

Kategori: Allmänt

Veckan har vart hetsig med skola och framförallt jobb då folk är sjuka och borta så jag har haft fullt upp!
Men denna helgen var ändå superbra så kör en liten uppdatering på de!
Jobbade fredag till stängning sedan blev det hem för att bara softa och mysa framför tv:n tills diana kom hem (som jag för tillfället bor hos) då beställde vi online pizza och kolla på dumma mig 2 innan vi la oss. 
Lördagen började jag kl 12 och körde till kl 18 för att sen åka hem och fixa mig inför utgång med en ledig söndag! Mötte upp freja, mehdi och några från jobbet.
Och idag söndag hade jag sovmorgon innan jag och mehdi drog in till stan och kikade på lite saker innan vi mötte kevin och sedan väntade in freja för att gå på bio. Vi såg den nya "runner runner" fet rulle! Nått jag kan rekommendera! 
Fick med mig ett läppstift, tofflor och den nya michael kors parfymen hem idag från stan så jag känner mig nöjd! 
Nu är det bara att tagga tills på fredag då jag får min nyckel till MIN lägenhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: