susanajosefine.blogg.se

EN VECKA SEN

Kategori: Allmänt

I helgen så var mamma och pappa på besök här hos mig i Stockholm! 
Det var jätte kul att dom kom upp så dom fick se lägenheten igen.
Pappa hjälpte mig även att få ordning lite på garderoben som gått sönder och så satte han upp min spegel så rummet blev mycket finare nu! 
 
Våra lördags planer ändrades dock från att gå på djurgårn till att gå på stan för det blev så tråkigt väder och mamma ville gå till nespresso så det fick bli en liten runda.
Ganska tur för mig och mamma då hon fick skämma bort sig och jag fick en tidig 20års present! 

På fredagen gick vi ut med pia, mattias och freja på en medeltids restaurang. Sådär tyckte väl jag då men maten var helt okej! 
Sedan på lördag kväll efter vi vart på stan åt vi på den gammla vanliga restaurangen hemma vid mig som har blivit en favorit. Efter det hade vi bara myskväll framför mello med godis.


Denna veckan har det vart mycket sena kvällar för jag har vart barnvakt så därför har jag varken hunnit eller orkat skriva! 
Men nu till helgen åker jag i alla fall till uddevalla med sofia och vi ska ha klass för dans-ettorna på sinclair. Det ska bli jättekul! Och vi är såå taggade!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: