susanajosefine.blogg.se

UDDEVALLA HELG

Kategori: Allmänt

Denna helgen åkte jag hem till uddevalla och myste med min familj på lördagen framför mello! Såklart gick min kära anton till final så då fick jag glädje tårar haha. Sedan efter det gick jag ut med felicia och melina för att fira att anton gick vidare, plus att det var längesedan jag var ute i uddevalla.

På måndagen hade jag klass på våran gamla skola sinclair, det var jättekul att få testa på att undervisa och även att få dansa lite på lovet:D

Så igår åkte jag hem till Stockholm, jag åkte kl 17.09 och var hemma i min lägenhet kl 12-halv 1! Hatar västtrafik och sj! Alltid ska det vara nått..
Hade ju lika gärna kunnat stanna hemma två timmar till om jag vetat. Menmen! Inte så mycket att göra åt saken nu! 

Var i alla fall jättekul och skönt att komma hem igen❤️ 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: